lördag 28 maj 2011

Varför

Varför kan man inte bara sluta göra saker?

Varför rör man sig inte framåt?

Varför har jag skygglappar?

Varför är min hjärna så enformig?

Varför får jag inte det jag vill?

Varför är livet svårt?

Varför är jag fast?

Massor med frågor i mitt huvud som maler idag.
Känner mig ensam och oälskad.
Funderar på att gå och handla nått onyttigt att tröstäta med.
Ledsamheten kan ju ha något att göra med att jag inte har ätit idag.

Var ute igår förresten och träffade någon. Jag blev raggad på som bara den men jag kände inget tillbaks. Kan jag känna igen?

Hade planer för denna dagen men vännen som planerna var gjorde med, ställde in...
Är jag så tråkig?

Nä fan jag ska inte älta mer. Det är inte bra.

Jag känner mig ensam i denna värld bara...

1 kommentar:

  1. Så känner vi nog alla ibland. Själv så känns det ännu mer ensamt här hos mig...

    Hoppas att du inte behöver älta så mycket mer i det hela. Du är en go kille och omtyckt av många.

    //Jessica

    SvaraRadera